عمر مفید چرم چقدر است؟

قدمت چرم طبیعی

میزان عمر مفید چرم را می توان از آثار چرمی باقی مانده در طول تاریخ حدس زد. آثار باقی مانده از تمدن های باستانی شامل وسائل چرمی بسیاری است که می توان در موزه ها دید. اما ، قدیمی ترین چرم که تاکنون کشف شده است، مربوط به دوره حجره (حدود ۷۰۰۰ سال پیش) در منطقه زاگرس در ایران است. این چرم با استفاده از فناوری‌های قدیمی و با دباغی از پوست بز تولید شده است.

 

 

عمر مفید چرم طبیعی

با ان حال، به نظر می رسد که قدمت استفاده از چرم به عنوان لباس و پوشش به حدود ۵۰۰۰ سال پیش برمی گردد؛ زمانی که انسان می‌خواست از خود در برابر عوامل طبیعی محافظت کند. انسان‌ها شروع به ساخت کفش‌هایی از پوست حیوانات کردند و از چرم برای ساخت محصولات مختلفی مانند کیف، جلد کتاب، مبلمان و غیره استفاده کردند. امروزه چرم یکی از محبوب‌ترین و ارزشمندترین مواد در صنعت پوشاک و لوازم جانبی است.

درباره کارگاه کیف دوربین ما

عمر مفید چرم طبیعی

به طور کلی ، عمر مفید چرم به عوامل مختلفی مانند نوع چرم، کیفیت آن، شرایط نگهداری و استفاده، تعداد و نوع پوشش ها و … بستگی دارد. با این حال، با رعایت شرایط مناسب نگهداری، چرم ها حداقل 20 سال طول عمر دارند.

ما در فروشگاه CAMMY همیشه از با کیفیت ترین چرم بازار ایران استفاده می کنیم تا عمر محصولاتمون بالا باشه. شما هم از تجربه هاتون برای ما بنویسید. تا بحال چه محصولی از چرم طبیعی خریدین و چقدر مر کرده؟

دیدگاه‌ها (4)

  1. من بند چرم خریدم ازتون و کیفییت واقعی چرم رو حس کردم. خوبی بند دوربین اینه که هر دو روی چرم مشخصه و میشه تشخیص داد طبیعیه و کیفیت خوبی داره.
    1. ممنون آقای آبادی . خیلی ایده جالبی بود برای تشخیص محصول چرمی با کیفیت. البته این آزمایش در کیف ها هم شدنی هست. پشت و روی چرم توی بند کیف ها هم مشخصه.
    1. سلام خانم رضایی عزیز. ممنون از حمایتتون. ما هرگز اولین مشتری ها رو از یاد نمیبریم. حمایت شما بود که ما به این جا رسیدیم. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *