کیف دوربین چرم ضد آب است.

کیف دوربین چرم یک محافظ طبیعی

ما در فروشگاه CAMMY کیف‌ دوربین را با چرم طبیعی و با کیفیت می سازیم تا کیف دوربین ضد آب باشد و استایلی کلاسیک داشته باشد. طراحی کیف ها به شکلی است که تمام کیف های دوربین چرم ، چند منظوره و دارای جداکننده قابل تنظیم هستند. همچنین ،در ساخت بدنه کیف از مواد مقاوم در برابر ضربه‌ استفاده کردیم تا از دوربین در برابر هر صدمه ای محافظت کند.

شناخت چرم طبیعی

در این متن با ویژگی‌های چرم طبیعی آشنا می شوید تا با شناسایی برترین نوع چرم ، یک انتخاب مطمئن داشته باشید. شناخت مراحل نگهداری از محصولات چرمی، باعث استفاده صحیح و پایدار از محصولات می شود و شما می توانید از زیبایی و شکوه این محصولات برای مدت طولانی لذت ببرید.

چرم ها انواع مختلف دارند:

خرید کیف دوربین

چرم طبیعی (Natural leather)

کیف دوربین چرم طبیعی ضد آب ، دارای مقاومت ابدی و ضربه گیری عالی است. چرم طبیعی طی قرن ها استقامت خود را اثبات کرده است و با پیشرفت صنعت چرم سازی و تنوع در استایل همچنان محبوبیت خود را در جهان حفظ کرده است. این ماده شامل یک صفحه از پوست طبیعی است. سطح چرم طبیعی را یک لایه مقاوم شیمیایی و لاکی پوشش داده است. این پوشش درواقع مانع نفوذ آب به داخل کیف می شود و تنوع رنگ چرم های طبیعی را تامین می کند. وظیفه مقاومت ابدی و ضربه گیری چرم طبیعی به عهده پوست طبیعی است که آن را با نام چرم خـام می شناسیم. بر خلاف تصور عموم کیف چرم طبیعی وزن زیادی ندارد و استفاده از مواد شیمیایی در فرایند تولید چرم موجب می شود که بوی پوست طبیعی از بین برود.

چرم مصنوعی (Artificial leather)

 

عمر مفید کیف چرم مصنوعی کمتر از 1 سال است. چرم مصنوعی در مقابل رطوبت و نور مقاومت ندارد و ساختار آن به سرعت از هم می پاشد. علت از هم پاشیدن سریع چرم مصنوعی تولید در شرایط آزمایشگاهی می باشد. این ماده در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت ندارد. وزن زیاد دوربین های عکاسی باعث کشیده شدن و ترک خوردن سطح چرم مصنوعی می شود. استفاده از چرم مصنوعی در کارگاه ها متداول است. اما در کارگاه C A M M Y کیفیت اولویت اول است . هزینه تمام شده یک کیف چرم طبیعی شامل متریال و فرایند دوخت است. مقاوم و ضد آب بودن کیف ها مستلزم دست دوز بودن کیف و چرم طبیعی با کیفیت است.

Artificial-leather

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *